Navigation
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Latest topics
» Perkhidmatan Kereta Sewa Shah Alam
Wed Sep 09, 2015 2:48 am by sksportcar

» Homestay Di Kota Bharu
Sun Jan 25, 2015 10:52 pm by sksportcar

» Kereta Sewa Shah Alam
Tue Aug 05, 2014 8:54 am by sksportcar

» Bahasa Jepun: Ayat Seharian,Hari,Haribulan & Nombor
Mon Sep 23, 2013 8:43 pm by foxfoxer

» Tips nak hapuskan virus secara manual [On updates]
Tue Mar 19, 2013 8:38 am by Optitech

» Teknik defense dari virus and spyware [Auto]
Thu Jul 21, 2011 2:53 am by Optitech

» Virus shortcut kat pendrive
Thu Jul 21, 2011 12:27 am by Optitech

» Admin Kembali dengan Menyengat
Wed Jul 20, 2011 1:59 pm by Optitech

» Xcode Magazine - Penulisan daripada hacker
Wed Jul 20, 2011 12:45 pm by Optitech


Teman Wanita.Kecewa Giler

View previous topic View next topic Go down

Teman Wanita.Kecewa Giler

Post  Optitech on Mon Jan 04, 2010 8:47 pm

Sepasang suami isteri sudah lama berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki. Anak lelaki mereka sudah dewasa dan sudah sampai masanya untuk anak mereka mencari teman hidup. Suatu hari anak mereka membawa teman wanitanya berjumpa ibu bapanya. Ibunya sungguh gembira melihat teman wanita anaknya itu, tetapi lain pula dengan bapanya kelihatan seperti tidak menyukai pilihan anaknya itu. Lalu anaknya bertanya kepada bapanya.

Anak: Ayah, mengapa ayah seperti tidak menyukai teman wanita saya. Ada apa-apa yang kurang kah?

Ayah: Nak, ayah bukan tidak berkenan dengan teman wanita kamu. Dia memang cantik tetapi..

Ayahnya membisik sesuatu kepada anaknya

Ayah: Teman wanita kamu adalah anak ayah semasa ayah curang kepada ibu kamu.

Maka remuklah hati si anak kerana teman wanitanya itu adalah adik beradiknya sendiri. Lalu dia terpaksa memutuskan hubungan dengan teman wanitanya itu dan mencari penganti lain. Setelah beberapa bulan maka anaknya itu dapat mencari seorang lagi teman wanita lalu di bawanya berjumpa dengan ibu bapanya.

Ibunya amat gembira dengan kedatangan teman wanita anaknya dan ibunya tidak sabar untuk melihat mereka berkahwin. Tetapi tidak untuk bapanya yang kelihatan muram sahaja. Anaknya menarik bapanya ke bilik lalu bertanya kepada bapanya .

Anak: Mengapa ayah muram sahaja?

Ayah: Serba salah ayah nk bagitau tetapi ayah tak nak kau salah langkah. Teman wanita kamu itu jugak anak ayah..

Anaknya tidak memandang muka ayahnya lalu berlalu dengan kesedihan. Ibunya ternampk anaknya dalam kesedihan lalu ibunya pun bertanya.

Ibu: Kenapa nak? Kamu kelihatan sedih sahaja.

Anaknya memandang ibunya sayu dan tidak tertahan rasa sebak lalu mengbongkari rahsia ayahnya itu.

Anak: Bu, dua2 teman wanita saya yang penah saya bawa ke rumah ini adalah anak ayah dengan pompuan lain. Macam mana saya nk mengawininya?

Ibu: Hurm. Kau jangan risau la nak. Kau boleh kawin dengan teman wanita kau tu sebab kau pun bukan anak bapak kau jugak..


Ibunya pun curang jugak rupanya...

_________________
|----------------------------------------------------|




EXCUSE IS THE DUMBEST WAY TO ESCAPE

MAKLUMAN: Worksheet/Assignment Download Section hanya untuk pengguna berdaftar. Sila daftar untuk melakukan 'download'. Lepas dah click link, tekan kat perkataan "Skip Ad" bahagian atas belah kanan sekali. Pastu baru leh download.
Harap Maklum.

Optitech

Posts : 518
Join date : 2010-01-01
Age : 24
Location : ProxyFireZ

http://sembangseposen.blogspot.com

Back to top Go down

Teman Wanita.Kecewa Giler

Post  Miyavi on Mon Jan 04, 2010 9:20 pm

hahahaa....bestla cete ni....lucu...keep it up bro..!!

_________________
--Miyavi Kazuma--

Miyavi
Admin

Posts : 371
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : ProxyFireZ

Back to top Go down

Re: Teman Wanita.Kecewa Giler

Post  noteeth on Tue Jan 05, 2010 4:47 pm

hahaha...ya ALLAH....bahayanya dunia sebegitu...

noteeth

Posts : 185
Join date : 2010-01-01
Location : Planet #!

Back to top Go down

Re: Teman Wanita.Kecewa Giler

Post  Sponsored content Today at 11:56 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum