Navigation
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Latest topics
» Perkhidmatan Kereta Sewa Shah Alam
Wed Sep 09, 2015 2:48 am by sksportcar

» Homestay Di Kota Bharu
Sun Jan 25, 2015 10:52 pm by sksportcar

» Kereta Sewa Shah Alam
Tue Aug 05, 2014 8:54 am by sksportcar

» Bahasa Jepun: Ayat Seharian,Hari,Haribulan & Nombor
Mon Sep 23, 2013 8:43 pm by foxfoxer

» Tips nak hapuskan virus secara manual [On updates]
Tue Mar 19, 2013 8:38 am by Optitech

» Teknik defense dari virus and spyware [Auto]
Thu Jul 21, 2011 2:53 am by Optitech

» Virus shortcut kat pendrive
Thu Jul 21, 2011 12:27 am by Optitech

» Admin Kembali dengan Menyengat
Wed Jul 20, 2011 1:59 pm by Optitech

» Xcode Magazine - Penulisan daripada hacker
Wed Jul 20, 2011 12:45 pm by Optitech


Orang Gile Bertauliah..Bapak hebat!

View previous topic View next topic Go down

Orang Gile Bertauliah..Bapak hebat!

Post  Optitech on Fri Jan 15, 2010 5:01 pm

Al-kisah…..adalah satu kampung ni..nama kampung ni kampung pinang 18
batang. Kat kampung ni orang ramai idup aman dan bahagia. Dalam kampung
yang aman ni..adala sorang laki ni. Nama dia Ali (nama sebenar). Ali ni
orang gila kat kampung ni. So..ramai la yang pandang slag kat dia.
Ramai la yang suka memainkan dia.. nak dijadikan cerita…

Pada suatu hari..si Ali ni gi la masjid nak semayang jumaat…ey..ni
educated nyer orang gila tau..semayang tak tinggal. Contohilah dia ni.
Sedangkan orang gila pun semayang…korang yang siuman ni pun semayang la
gak ek.. ok….sambung citer. Lepas si Ali ni semayang jumaat, dia nak
balik la kan . So..masa dia nak balik tu tetiba dia tengok selipar
jepun kesayangannye dah takdek. Aper lagi…mengamukla dia…

Tanpa segan silu dia pun pegi la dekat mikrofon masjid tu lalu dia pun
berkata: “kepada sesiapa yang mencuri selipar aku, baik ko pulang
cepat!!!!!!!…” Semua orang menjadi takut..ye la..orang gila kan
..memacam dia buleh buat. Buatnya dia tetak anak bini
orang…..kang..ha..naya.. Diulang sekali lagi…”kepada sesiapa yang curik
selipar kesayangan aku tu..baik ko pulang cepat. Kalau tak aku akan
buat seperti mana ayah aku buat!!!” lalu orang yang curik tu pun pulang
la balik. “lek la bang.. gurau jek”….

Tapi Ali memandang nyer dgn muka yang serius..muka macam nak makan orang gitu…

Haa…lalu budak yang curi selipar dia tu pun blah tanpa memandang ke
arah Ali.. takut la tue… lalu tok imam pun menegur Ali dan bertanya
“kalau dia tak pulang apa yang akan kamu lakukan..?? apa yang ayah kamu
lakukan..??” dengan suara dan wajah yang slamber….

Ali pun berkata “saya
balik kaki ayam la tok….”

_________________
|----------------------------------------------------|




EXCUSE IS THE DUMBEST WAY TO ESCAPE

MAKLUMAN: Worksheet/Assignment Download Section hanya untuk pengguna berdaftar. Sila daftar untuk melakukan 'download'. Lepas dah click link, tekan kat perkataan "Skip Ad" bahagian atas belah kanan sekali. Pastu baru leh download.
Harap Maklum.

Optitech

Posts : 518
Join date : 2010-01-01
Age : 24
Location : ProxyFireZ

http://sembangseposen.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum