Navigation
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Latest topics
» Perkhidmatan Kereta Sewa Shah Alam
Wed Sep 09, 2015 2:48 am by sksportcar

» Homestay Di Kota Bharu
Sun Jan 25, 2015 10:52 pm by sksportcar

» Kereta Sewa Shah Alam
Tue Aug 05, 2014 8:54 am by sksportcar

» Bahasa Jepun: Ayat Seharian,Hari,Haribulan & Nombor
Mon Sep 23, 2013 8:43 pm by foxfoxer

» Tips nak hapuskan virus secara manual [On updates]
Tue Mar 19, 2013 8:38 am by Optitech

» Teknik defense dari virus and spyware [Auto]
Thu Jul 21, 2011 2:53 am by Optitech

» Virus shortcut kat pendrive
Thu Jul 21, 2011 12:27 am by Optitech

» Admin Kembali dengan Menyengat
Wed Jul 20, 2011 1:59 pm by Optitech

» Xcode Magazine - Penulisan daripada hacker
Wed Jul 20, 2011 12:45 pm by Optitech


Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  Miyavi on Wed Jan 06, 2010 10:13 pm

Hi sume....klu kowg b'cnta,kowg amik kira umur ke...??

pnting ke kra umr ngn cinta suka-suki tu ek...??


Last edited by noteeth on Wed Jan 06, 2010 11:42 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : edit utk mencantikkan post..hahah...hrp admin xmrh ye :D)

_________________
--Miyavi Kazuma--

Miyavi
Admin

Posts : 371
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : ProxyFireZ

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  emosh on Wed Jan 06, 2010 10:17 pm

sblum ak jwab.
cinta suka-suki tu ape?hehe

emosh

Posts : 75
Join date : 2010-01-04
Age : 25

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  farel on Wed Jan 06, 2010 10:18 pm

bagi lelaki mungkin tak... tapi pompuan aku rasa yer...

farel

Posts : 426
Join date : 2010-01-03
Location : cant believe... it's here..hahah

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  Miyavi on Wed Jan 06, 2010 10:23 pm

amir emosh wrote:sblum ak jwab.
cinta suka-suki tu ape?hehe

la tu pun xtau ke...tu aq pnjam ayt miszred tu...cinta yg hepi la gtu..nk tau lbih lnjut nnt tnya kat miszred....(^.^)...

_________________
--Miyavi Kazuma--

Miyavi
Admin

Posts : 371
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : ProxyFireZ

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  farel on Wed Jan 06, 2010 10:28 pm

cinta suka suki = cinta monyet kot...
jgn ty cinta monyet apa plak... heheeh tongue

farel

Posts : 426
Join date : 2010-01-03
Location : cant believe... it's here..hahah

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  emosh on Wed Jan 06, 2010 10:46 pm

ooo..cinta yg hepi..hmm
ak x kisah..ak da "in love" aku tibai je



Last edited by noteeth on Wed Jan 06, 2010 11:44 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : kasi cntik je :D)

emosh

Posts : 75
Join date : 2010-01-04
Age : 25

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  farel on Wed Jan 06, 2010 10:50 pm

in love.... cepat nyer Miyavi kenalkan ko ngann kwn dia tu.... heheheh tongue

farel

Posts : 426
Join date : 2010-01-03
Location : cant believe... it's here..hahah

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  Miyavi on Wed Jan 06, 2010 10:52 pm

amir emosh wrote:ooo..cinta yg hepi..hmm
ak x kisah..ak da "in love" aku tibai je

yup,btul tu....mcm phrase "cinta tu buta"....hehehee...(^.^)...

_________________
--Miyavi Kazuma--

Miyavi
Admin

Posts : 371
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : ProxyFireZ

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  miszred on Wed Jan 06, 2010 10:57 pm

hehhe.. cinta suka suki = cinta main main

p/s : not 4 *blackf0rest ch0c* k ! (^_^)/

miszred

Posts : 82
Join date : 2010-01-03
Age : 24

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  Miyavi on Wed Jan 06, 2010 11:05 pm

miszred wrote:hehhe.. cinta suka suki = cinta main main

p/s : not 4 *blackf0rest ch0c* k ! (^_^)/

Tu dia jawab yg sbnar dtg dr miszred....yeah...!!
Thanx mak miszred nnt aq blnja ko mnum air kosong ek....hahahhaaa....(^.^)...

_________________
--Miyavi Kazuma--

Miyavi
Admin

Posts : 371
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : ProxyFireZ

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  emosh on Wed Jan 06, 2010 11:07 pm

6 thun dlu ak pnah chat dgn cewek sorang ni. baik gile lah dgn aku. last2 skali sbb akrab dlm internet kitorang couple. da brbulan knal akhirnye dye buat friendster(mse tu fs glemer). ak tgk la gmbr dye..ouh.x cntiknye.dan perasaan suka ak pda dia pn hilang.

so the moral of the story.cinta itu buta salah.penipu.haha.



Last edited by noteeth on Wed Jan 06, 2010 11:49 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : kasi cntik je :D)

emosh

Posts : 75
Join date : 2010-01-04
Age : 25

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  miszred on Wed Jan 06, 2010 11:13 pm

hurm..aku asa zaman cinta suka suki dah berakhir kot..
mlas la..asyik suka suki jer..smpai bile nak serius an ?



Last edited by noteeth on Wed Jan 06, 2010 11:50 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : kasi cntik je :D)

miszred

Posts : 82
Join date : 2010-01-03
Age : 24

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  Miyavi on Wed Jan 06, 2010 11:14 pm

amir emosh wrote:6 thun dlu ak pnah chat dgn cewek sorang ni. baik gile lah dgn aku. last2 skali sbb akrab dlm internet kitorang couple. da brbulan knal akhirnye dye buat friendster(mse tu fs glemer). ak tgk la gmbr dye..ouh.x cntiknye.dan perasaan suka ak pda dia pn hilang.

so the moral of the story.cinta itu buta salah.penipu.haha.

bgus gak ko ek ada pglaman gtu...pa2 pn jdikan tu sbgai pgjaran....(^.^)...

_________________
--Miyavi Kazuma--

Miyavi
Admin

Posts : 371
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : ProxyFireZ

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  Miyavi on Wed Jan 06, 2010 11:17 pm

miszred wrote:hurm..aku asa zaman cinta suka suki dah berakhir kot..
mlas la..asyik suka suki jer..smpai bile nak serius an ?

rilek la princess mak miszred oi....xpyah la nk srius sgt,ble m'dtgkn bhya tu...heheheee.....(^.^)...

_________________
--Miyavi Kazuma--

Miyavi
Admin

Posts : 371
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : ProxyFireZ

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  miszred on Wed Jan 06, 2010 11:26 pm

ala..cinta suka suki nie masa dolu2 bleyh la.. huhhu..

p/s : walao pape pon..aku ttp mnat lgu cinta suka suki..

miszred

Posts : 82
Join date : 2010-01-03
Age : 24

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  farel on Wed Jan 06, 2010 11:27 pm

miszred ... ko akan dapat apa yang ko cari...

farel

Posts : 426
Join date : 2010-01-03
Location : cant believe... it's here..hahah

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  miszred on Wed Jan 06, 2010 11:30 pm

begitu gk dgn ko farel.. insyaallah..

miszred

Posts : 82
Join date : 2010-01-03
Age : 24

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  noteeth on Wed Jan 06, 2010 11:53 pm

insyaALLAH Smile


noteeth

Posts : 185
Join date : 2010-01-01
Location : Planet #!

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  foronum on Wed Jan 06, 2010 11:59 pm

miszred da dapat da la ape yang die carik.

foronum

Posts : 281
Join date : 2010-01-03
Location : tempat paling best !

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  miszred on Thu Jan 07, 2010 12:03 am

foronum wrote:miszred da dapat da la ape yang die carik.

iyer ke..ko nie foronum.. cam taw2 lak psal aku ea.. Razz

miszred

Posts : 82
Join date : 2010-01-03
Age : 24

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  foronum on Thu Jan 07, 2010 12:20 am

btol la.
fakta ni tak tipu kan ?

foronum

Posts : 281
Join date : 2010-01-03
Location : tempat paling best !

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  emosh on Thu Jan 07, 2010 12:45 am

myampah ak tgk foronum dgn misred ni.jelez ak ouh.

emosh

Posts : 75
Join date : 2010-01-04
Age : 25

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  miszred on Thu Jan 07, 2010 12:48 am

emosh wrote:myampah ak tgk foronum dgn misred ni.jelez ak ouh.

knpe lak..huhuhu... kmi ne der pape..hohoho...

miszred

Posts : 82
Join date : 2010-01-03
Age : 24

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  emosh on Thu Jan 07, 2010 12:57 am

x de pape.just rse mcm tu..dont take it serious

emosh

Posts : 75
Join date : 2010-01-04
Age : 25

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  foronum on Thu Jan 07, 2010 7:34 am

ala emosh,
satu ari nnt kau akan dapat gak.
caye la cakap aku.
kalau nak mintak pertolongan,
aku sudi membantu.

foronum

Posts : 281
Join date : 2010-01-03
Location : tempat paling best !

Back to top Go down

Re: Dlm cinta suka-suki ni kna tgok n amik kra umur ke...??

Post  Sponsored content Today at 12:01 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum